سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرات مبل و رویه کوبی

مرکز تخصصی رویه کوبی و تعمیرات مبل ما با دو دهه فعالیت مستمر آماده ارائه خدمات زیر به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران بزرگ میباشد. هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز با ارائه برترین کیفیت خدمات و برآورد مناسب ترین هزینه تعمیرات مبل است .

رویه کوبی و تعمیر انواع مبلمان اداری و منزل ( استیل، راحتی، تمام پارچه و...)

رنگ کاری مبلمان اداری، منزل و صنایع چوبی

فروش و تهیه پارچه مبلی

رویه کوبی کلاف ( فریم ) مبل نو

بازدید و مشاوره رایگان

تعمیرات مبل و رویه کوبی به چه منظور انجام می شود

یکی از نگرانی های افرادی که قصد تعمیر و رویه کوبی مبل و تعمیرات مبل خود را دارند اعتبار و تخصص کارگاهی است که میخواهند مبل خود را بدست انها بسپارند. تجربه ناخوشایند بسیاری از افراد و آشنایان دلیل عمده نگرانی های آنهاست و ما نیز تایید میکنیم که بسیاری از کارگاه های تعمیر مبل ، یک شبه و بدون کمترین تخصص و تجربه در زمینه رویه کوبی مبل شروع به کار کرده اند و بعضا از مواد اولیه ای استفاده میکنند که کمترین ارتباطی با مبلمان ندارد.

مو ، ضایعات کارخانجات نساجی ، تکه های موکت ، ضایعات پلاستیکی و ... مواردی است که بعضا در هنگام تعمیر مبل با آنها برخورد میکنیم و حرفی نمیماند مگر تاسف !

چرا رویه کوبی مبل ما ؟

تجربه ، تعهد به کار و کارفرما و استفاده از دانش استادکاران مجرب

استفاده از بهترین مواد اولیه ( فوم ، اسفنج ، پنبه و کرک ، ویسکوز ، فنر و تسمه

استفاده از تکنولوژی روز دنیا

برآورد هزینه کارشناسی شده

صرف زمان و دقت بر روی جزئیات کار

مشاوره و راهنمایی دقیق مشتریان

 

رویه کوبی مبل ما مفتخر است که در طول فعالیت خود همواره رضایت مشتریان خود را برآورده ساخته است. مشتریان عزیز شما میتوانید در هر لحظه به صورت حضوری شاهد چگونگی تعمیرات مبل خود باشید و از نحوه رویه کوبی و محتویات و مواد اولیه مورد استفاده در مبل خود اطمینان حاصل نمایید.